شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

آرامیس مد

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

زیباسازی پوست و مو با استفاده از نمک دریایی – مرکز مراقبت از زیبایی آرامیس مد

زیباسازی پوست و مو با استفاده از نمک دریایی

زیباسازی پوست و مو با استفاده از نمک دریایی – مرکز مراقبت از زیبایی آرامیس مد

نمک دریاییمرکز مراقبت از زیبایی آرامیس مد در این مطلب به شما دوستان زیباسازی پوست و مو با استفاده از نمک دریایی را آموزش می دهد. پس اگر به دنبال زیباسازی و جوان سازی پوست و موهایتان با استفاده از منابع طبیعی و به دور از هرگونه مواد شیمیایی هستید، این مطلب را تا انتها با آرایشگاه تخصصی آرامیس مد مجرب ترین مرکز خدمات پوست و مو در محله های آتی ساز و سعادت آباد دنبال کنید.

هرآنچه که در خصوص خواص نمک دریایی باید بدانید:

نمک دریایی یکی از مواد طبیعی می باشد که سرشار از مواد معدنی است، همین امر اصلی ترین تفاوت بین این نمک و نمک های معمولی را ایجاد می کند. شایان ذکر است که بگوییم این نمک سرشار از مواد معدنی زیادی از جمله پتاسیم، کلسیم، منیزیم و سدیم می باشد، که تمامی این مواد عملکرد ارتباطی ما بین سلولی را به میزان مناسبی افزایش می دهند. به همین دلیل یکی از پرمنفعت ترین مواد موثر در زیباسازی پوست و مو می باشد.

آموزش کاربردی استفاده از نمک برای زیباسازی پوست و مو:

همانطور که در بالا اشاره شد، نمک دریایی با ایجاد تعادل ما بین سلول ها مشکلات پوستی زیادی از جمله تیرگی، لک، خشکی و سوزش را رفع می کند. زمانی که شما این نمک را به عنوان یک ابزار مراقبت کننده از زیبایی تان استفاده می کنید، کمک شایسته ای به کند شدن روال پیری پوست تان نیز کرده اید.

آموزش جوان سازی پوست با استفاده از نمک نوع دریایی

آموزش جوان سازی پوست با استفاده از نمک نوع دریایی

۱-کاربرد نمک به عنوان ماسک:

عسل و نمک دریایی خواص مشترک زیادی برای پوست دارند که از جمله آنها می توان به التیام دهندگی جوش، از بین بردن سوزش، تسکین دادن پوست و تعادل دادن به پوست برای تولید چربی اشاره کرد.

  • روش تهیه ماسک:

داخل یک ظرف مناسب دو قاشق چایخوری نمک از نوع دریایی که ترجیحا دانه های آن ریز باشد را ریخته، سپس ۴قاشق چایخوری عسل به آن اضافه کنید و خوب باهم بزنید. زمانی که خوب باهم ترکیب شوند، ترکیب حاصله به صورت یک خمیر قابل پخش روی پوست می شود.

  • مرحله اول مصرف:

قبل از مصرف کاملا صورتتان را شسته و خشک کنید، سپس خمیر را روی پوست پخش کنید و به مدت یک ربع به همان حالت بماند. سپس لیف گرم شده (می توانید با آب گرم حمام لیف را گرم و آب اضافی آن را بگیرید.) را به مدت ۳۰ثانیه روی پوست نگه دارید.

  • مرحله دوم مصرف:

بعداز برداشتن لیف صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید، زمان شستن انگشتانتان را با یک حرکت دایره ای روی پوست ماساژ دهید، با این کار شما یک لایه برداری آرام را خواهید داشت.

  • هشدار:

زمان زدن این ترکیب به پوست صورت دقت کنید که هرگز از آن برای نواحی زیر پوست چشم استفاده نکنید.

پاکسازی پوست در خانه با استفاده از نمک دریایی

پاکسازی پوست در خانه با استفاده از نمک دریایی

۲-کاربرد به عنوان تونر:

باکتری های زیادی در عمق پوست شما ممکن است باشند، که با از بین بردن تعادل تولید چربی در پوست باعث تولید جوش و آکنه می شوند. یکی از بهترین موادی که می تواند به عمق پوست نفوذ کند و این باکتری ها را از بین ببرد نمک دریای می باشد.

  • روش تهیه تونر:

یک ظرف اسپری کاملا تمیز را برداشته داخل آن آب گرم به میزان ۱۲۰ میلی لیتر ریخته و سپس به آن یک قاشق چایخوری نمک اضافه کنید، و کاملا این دو را باهم مخلوط کنید.

  • روش مصرف:

ابتدا قبل از مصرف صورت تان را کاملا شسته و خشک کنید. سپس بدون اینکه ترکیب به پوست اطراف چشمتان برخورد کند آن را روی سایر بخش های پوست صورت تان اسپری کنید. روزانه سعی کنید این کار را دو مرتبه تکرار کنید.

زیباسازی پوست و مو با استفاده از نمک دریایی

زیباسازی پوست و مو با استفاده از نمک دریایی

۳-کاربرد به عنوان نرم کننده پوست:

یکی از بهترین روش های ساده برای پاکسازی سلول های مرده از روی سطح پوست استفاده از نمک دریایی به عنوان یک لایه بردار می باشد. استفاده از این نمک به عنوان لایه بردار پوست شما را هیدراته کرده و باعث نرم شدن آن می شود.

  • روش تهیه:

برای تهیه این لایه بردار نرم کننده شما باید.....

برای مشاهده ادامه آموزش زیباسازی پوست و مو با استفاده از نمک دریایی اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/زیباسازی-پوست-مو-نمک-دریایی/

آیا راز کشیدن خط چشم صاف و زیبا را می دانید؟ – آرامیس مد بهترین سالن گریم و میکاپ

آیا راز کشیدن خط چشم صاف و زیبا را می دانید؟ – آرامیس مد بهترین سالن گریم و میکاپ

کشیدن خط چشم – آیا شما هم جزو آن دسته از دوستان هستید که پاسخ سوال چگونگی کشیدن خط چشم صاف و زیبا را می دانید؟ را ندارند، هستید؟. اگر نمی دانید که چطور زمان میکاپ خط چشمی زیبا و بی نقص بکشید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را که توسط آرایشگاه تخصصی آرامیس مد مدرنیته ترین سالن گریم و میکاپ در تهران بخصوص محله های غرب تهران ارائه شده است را دنبال کنید.

آموزش ساده ترین راهکارهای خانگی کشیدن خط چشم:

یکی از اساسی ترین آیتم های آرایشی که تاثیر بسزایی در میکاپ دارد، کشیدن خط چشم صاف، زیبا و به دور از هر نقصی می باشد. بیشتر افراد، بخصوص مبتدی ها زمان آرایش کردن صورت برای استفاده از خط چشم در میکاپشان به دلیل ناتوانی در کشیدن آن دو دل می شوند، که باعث می شود میکاپ کامل و زیبایی نداشته باشند. به همین دلیل سالن زیبایی آرامیس مد در ادامه این مطلب ساده ترین روش های استفاده از خط چشم را به شما دوستان آموزش می دهد.

گام به گام مراحل کشیدن خط چشمی زیبا و بی نقص:

بهترین ترفندهای ساده برای کشیدن خط چشم

بهترین ترفندهای ساده برای کشیدن خط چشم

گام اول: برای خود یک راهنما قرار دهید.

ساده ترین و راحت ترین گام برای کشیدن خط چشم صاف و بی نقص استفاده از یک راهنما می باشد. برای این کار به شما پیشنهاد می کنیم یک تکه چسب نواری را برداشته و از گوشه خارجی چشم تان به فرم مورب بکشید و سپس با انگشت آن را طوری ثابت کنید که به پوست بچسبد.

ساده ترین راهکارهای خانگی کشیدن خط چشم

ساده ترین راهکارهای خانگی کشیدن خط چشم

گام دوم: داشتن شروعی متفاوت

بیشتر افراد بر این باورند که خط چشم را باید از گوشه داخلی چشم بکشند، ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم برای شما که مبتدی هستید این کار را از وسط چشم شروع کنید. برای کشیدن خط چشم تا جایی که می شود به سر قلم فشار بیاورید و با هدایت آن به سمت گوشه خارجی چشم از روی خط مژه کار را تا جایی که می خواهید انتهای خط چشمتان باشد، ادامه دهید.

  • نکته:

بعد از اتمام کار نوارچسب را سریع از روی پوست برندارید، چند لحظه صبر کنید و بعد این کار را انجام دهید.

آموزش کاربردی آرایش چشم با خط چشم

آموزش کاربردی آرایش چشم با خط چشم

گام سوم: تکمیل کردن فرآیند

بعد از برداشتن نوارچسب (البته می توانید نوارچسب را تا انتهای کار داشته باشید) می توانید شروع به کشیدن قسمت باقی مانده از خط چشمتان کنید. برای کشیدن خط چشم به صورت صاف و منظم کار را از......

برای مشاهده ادامه آموزش کشیدن خط چشم صاف اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/کشیدن-خط-چشم-صاف-زیبا/

آشنایی با انواع روش های هایلایت مو به همراه تصویر – سالن تخصصی مش و هایلایت آرامیس مد

آشنایی با انواع روش های هایلایت مو به همراه تصویر

آشنایی با انواع روش های هایلایت مو به همراه تصویر – سالن تخصصی مش و هایلایت آرامیس مد

هایلایت موسالن تخصصی مش و هایلایت آرامیس مد در این پست به شما دوستان آشنایی با انواع روش های هایلایت مو به همراه تصویر را ارائه می دهد. اگر به دنبال یادگیری نام و روش های پیاده سازی انواع هایلایت برای مو هستید و سررشته خاصی از آنها ندارید، پیشنهاد می کنیم این مطلب و عکس های آن را که توسط آرایشگاه آرامیس مد مجرب ترین مرکز آرایش و رنگ مو در محله های آتی ساز و ونک ارائه شده است، را دنبال کنید.

هرآنچه که درخصوص انواع مدل های هایلایت مو باید بدانید:

ممکن است نام های مختلف و متفاوتی از انواع رنگ کردن مو به سبک هایلایت را شنیده باشید، اما ندانید که آنها چه تفاوت هایی بخصوص در ظاهر باهم دارند. اگر علاقه مند هستید که با انواع مدل های هایلایت مو آشنا شوید تا بتوانید به درستی از آنها برای رنگ زدن به موهایتان استفاده کنید، گام به گام با سالن زیبایی و رنگ مو آرامیس مد در این مطلب همراه شوید.

نام و عکس مدل های متفاوت از هایلایت کردن مو:

زیباترین مدل های هایلایت کردن مو به سبک نواری

زیباترین مدل های هایلایت کردن مو به سبک نواری

هایلایت کردن مو به سبک نواری

هایلایت کردن مو به سبک نواری

مدل اول: هایلایت کردن مو به سبک نواری

هایلایت نواری که نام دیگر آن مدل روبانی می باشد، بهترین انتخاب برای کسانی می باشد که موهایشان موج دار و فر می باشد. هایلایت مو به سبک نواری زیبایی و موج موهای فر را بیشتر از پیش نمایش می دهد.

  • روش کار:

شکل کار به این صورت است که در زمینه تیره مو بخش هایی منظم از نوار دیده می شوند. زمانی که موهای این افراد تاب می خورند این بخش های هایلایت مانند یک روبان روی سر آنها نشان داده می شود.

  • پیشنهاد ویژه:

اگر به دنبال یک مدل ویژه و زیبا از این روش هایلایت هستید می توانید از ریشه های رنگین کمانی استفاده کنید و یا از رنگ های روشن در زمینه تیره بهره ببرید.

هایلایت کردن مو به سبک لولایت

هایلایت کردن مو به سبک لولایت

زیباترین مدل های هایلایت کردن مو به سبک لولایت

زیباترین مدل های هایلایت کردن مو به سبک لولایت

مدل دوم: هایلایت کردن مو به سبک لولایت

معنای لولایت در لغت تابش خورشید می باشد، روش لولایت کردن مو نیز دقیقا مانند معنی لغوی آن می باشد. هایلایت مو در این سبک به این صورت می باشد که شما در قسمت بالای مو و رویه مو رنگ روشن را می بینید و در بخش پشت رگه هایی از رنگ تیره همان هایلایت را مشاهده می کنید.

زیباترین مدل های هایلایت کردن مو به سبک فراستد

زیباترین مدل های هایلایت کردن مو به سبک فراستد

هایلایت کردن مو به سبک فراستد

هایلایت کردن مو به سبک فراستد

مدل سوم: هایلایت کردن مو به سبک فراستد

معنای فراستد در لغت یخ زده می باشد. روش کار به این صورت است که ابتدا باید موها را بلوند روشن می کنید. در ادامه کار بخشی از رشته های مو را کاملا مانند یخ بی رنگ می کنید، به طوری که....

برای مشاهده ادامه آموزش آشنایی با انواع روش های هایلایت مو اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/آشنایی-انواع-روش-هایلایت-مو/

آرایش صورت مجلسی – سالن زیبایی ستاره های سینمایی – عکس از مدل های مختلف میکاپ صورت

مدل خط چشم ساده و شیک

آرایش صورت مجلسی – سالن زیبایی ستاره های سینمایی – عکس از مدل های مختلف میکاپ صورت

آرایش صورت مجلسی – آرامیس مد سالن زیبایی ستاره های سینمایی، دارنده مدرنیته ترین آرایشگاه سعادت آباد و آتی ساز در ادامه این مطلب برای شما دوستان جدیدترین نمونه های عکس از مدل های مختلف میکاپ صورت را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال جذاب ترین نمونه های گریم و میکاپ مخصوص مراسم و مهمانی ها هستید با آرایشگاه تخصصی گریم و میکاپ آرامیس مد همراه شوید.

بررسی شرایط استفاده از آرایش صورت مجلسی

شما زمانی که می خواهید یک نمونه از آرایش صورت مجلسی را برای گریم و میکاپ کردن صورت تان انتخاب می کنید باید شرایط و جوانب را به درستی بررسی کنید و بر اساس آن شکل میکاپ تان را انتخاب کنید. اینکه میکاپ را برای یک مهمانی دورهمی می خواهید و یک عروسی، سن شما چقدر است می خواهید جوانتر به نظر برسید یا خیر، هزینه ها تا چه حد برای شما اهمیت دارد و موارد دیگر که باید همگی آنها سنجیده شوند.

جدیدترین تصاویر گریم و میکاپ مجلسی:

تخصصی ترین سالن گریم و میکاپ صورت غرب تهران

تخصصی ترین سالن گریم و میکاپ صورت غرب تهران

بروزترین مدل های آرایش صورت مجلسی

بروزترین مدل های آرایش صورت مجلسی

آموزش آرایش سبک عربی و خلیجی

آموزش آرایش سبک عربی و خلیجی

سالن تخصصی میکاپ ستاره های سینمایی

سالن تخصصی میکاپ ستاره های سینمایی

جدیدترین مدل های آرایشی سبک شرق آسیا

جدیدترین مدل های آرایشی سبک شرق آسیا

بهترین آرایشگاه آرایش صورت زنانه شهرک غرب

بهترین آرایشگاه آرایش صورت زنانه شهرک غرب

جدیدترین محصولات گریم و میکاپ صورت

جدیدترین محصولات گریم و میکاپ صورت

آموزش جدیدترین مدل های آرایش و زیبا سازی صورت مجلسی

آموزش جدیدترین مدل های آرایش و زیبا سازی صورت مجلسی

برای مشاهده ادامه مدل های مختلف میکاپ صورت اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/آرایش-صورت-مجلسی-زیبایی-سینمایی/

بافت مو و شینیون – جدیدترین مدل های بافت مو دخترانه آرایش مو آرامیس مد

شینون مدل بافت مو جذاب و زیبا

بافت مو و شینیون – جدیدترین مدل های بافت مو دخترانه آرایش مو آرامیس مد

بافت مو دخترانه – در این مطلب سالن تخصصی زیبایی آرایش مو آرامیس مد به شما دوستان تصاویر جدیدترین مدل های بافت مو برای دختر بچه ها و دختران نوجوان را ارائه می دهد، پس اگر به دنبال زیباترین مدل های بافتن مو برای این گروه هستید با آرایشگاه تخصصی بافت آرامیس مد مجرب ترین سالن در بلوار مرزداران و صادقیه همراه شوید.

بهترین عکس های آموزشی برای بافت مو دخترانه

بافت مو دخترانه یکی از پرطرفدارترین مدل های بافت می باشد، از آنجایی که این روش آرایش مو بسیار ساده و راحت بوده و در عین حال باعث زیبایی چشمگیر موهای کودکان می شود همواره یکی از محبوبترین مدل های زیبایی مو بوده است. به همین دلیل آرامیس مد در ادامه تصاویری از جدیدترین مدل های بافتن مو برای دختر بچه ها را برای راحتی هرچه بیشتر شما دوستان در انتخاب مدل مو کودکانتان ارائه می دهد.

مدل های تصویری بافت مو جذاب و زیبای دخترانه:

جدیدترین مدل های بافت سال مو دخترانه

جدیدترین مدل های بافت سال مو دخترانه

بافت مجلسی مدل موی دخترانه

بافت مجلسی مدل موی دخترانه

بافتن مو دخترانه به روش قلب

بافتن مو دخترانه به روش قلب

آرامیس مد تخصصی ترین سالن بافتن مو دخترانه

آرامیس مد تخصصی ترین سالن بافتن مو دخترانه

هزینه بافت و آرایس مو دخترانه

هزینه بافت و آرایش مو دخترانه

جدیدترین مدل های بافت ساده و شیک دخترانه

جدیدترین مدل های بافت ساده و شیک دخترانه

شینون مدل بافت مو جذاب و زیبا

شینون مدل بافت مو جذاب و زیبا

مدل بافت مو جلوی سر دخترانه

مدل بافت مو جلوی سر دخترانه

برای مشاهده ادامه جدیدترین مدل های بافت مو دخترانه اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/بافت-مو-و-شینیون-جدیدترین-مدل-های-باف/

تاتو هندی – تصاویر جدیدترین مدل های تاتو – آرایشگاه تخخصص خدمات تاتو آرامیس مد

عکس های بروزترین مدل های تاتو عروس هندی

تاتو هندی – تصاویر جدیدترین مدل های تاتو – آرایشگاه تخخصص خدمات تاتو آرامیس مد

تاتو هندی – آرایشگاه تخخصص خدمات تاتو آرامیس مد بروزترین سالن زیبایی در محله های امیرآباد و گیشا در این مقاله برای شما دوستان تصاویر جدیدترین مدل های تاتو به روش هندی را ارائه می دهد. پس اگر به دنبال جدیدترین و زیبا ترین مدل های تاتو با حنا و هندی هستید در این مطلب سالن زیبایی آرامیس مد را همراهی کنید.

زیباسازی پوست بدن با طرح زدن به روش تاتو هندی

خالکوبی پوست با حنا همان روش تاتو هندی است که در دنیا با نام mehndi شهرت دارد. این روش از تاتو از طرح هایی منظم که معمولا به فرم گل هستند تشکیل شده است. ریشه این فرم از خالکوبی از کشورهای هند و پاکستان ریشه گرفته است. برای انجام این فرم از تاتو علاوه برمراجعه به آرایشگاه می توانید خودتان نیز در خانه آن را انجام دهید.

بروزترین و زیباترین عکس های تاتو با حنا و هندی:

زیبا ترین مدل های تاتو عروس هندی

زیبا ترین مدل های تاتو عروس هندی

بهترین مدل های کلاسیک و جدید تاتو طرح هندی

بهترین مدل های کلاسیک و جدید تاتو طرح هندی

آرایشگاه تخصصی تاتو و آرایش هندی عروس

آرایشگاه تخصصی تاتو و آرایش هندی عروس

سالن تخصصی تاتو به روش هندی

سالن تخصصی تاتو به روش هندی

عکس های بروزترین مدل های تاتو عروس هندی

عکس های بروزترین مدل های تاتو عروس هندی

آشنایی با روش های تاتو به سبک هندی

آشنایی با روش های تاتو به سبک هندی

خالکوبی با حنا سیک هندی

خالکوبی با حنا سیک هندی

برای مشاهده ادامه تصاویر جدیدترین مدل های تاتو اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/تاتو-هندی-تصاویر-جدید-مدل-عکس-عروس/

تاتو با حنا – آموزش تهیه حنا در خانه – آرامیس مد مدرنیته ترین سالن تاتو شمال تهران

چگونگی تهیه حنا برای تاتو

تاتو با حنا – آموزش تهیه حنا در خانه – آرامیس مد مدرنیته ترین سالن تاتو شمال تهران

تاتو با حنا مرکز زیبایی آرامیس مد مدرنیته ترین سالن تاتو شمال تهران در این مقاله برای شما دوستان آموزش تهیه حنا در خانه را به ساده ترین شکل ممکن ارائه می دهد. پس اگر به دنبال زیباسازی پوست بدن خود با حنا هستید در این مطلب با آرایشگاه آرامیس مد همراه شوید.

تهیه مواد لازم برای انجام تاتو با حنا در خانه

یکی از بهترین روش های زیباسازی پوست تاتو با حنا است که نه تنها در کشور ما بلکه در تمام دنیا به خاطر مواردی مثل موقتی بودن، خواص گیاهی حنا، راحت شکل گیری آن و آیتم های دیگر طرفداران زیادی بخصوص در بین افرادی که عاشق تاتو زدن روی بدن شان هستند، پیدا کرده است. در ادامه مطلب با ما همراه شوید تا به شما آموزش دهیم که چطور این مواد را با هم ترکیب کنید.

هرآنچه که برای تهیه حنا در خانه باید بدانید:

چگونگی تهیه حنا برای تاتو

چگونگی تهیه حنا برای تاتو

۱-مواد لازم برای تهیه حنا عبارتند از:

حدود ۱۰۰ گرم حنای گیاهی، لیموترش تازه ۲ عدد، مقداری شکر، تی بک یا همان چای کیسه ای ۴ بسته، پودر قهوه چهار قاشق چای خوری، نیم لیتر آب، آب گرفته شده از ۴ عدد لیمو ترش یا پرتقال، نایلون یا یک لنگه جوراب، پنبه، قلم مو، یک قیف کاغذی، بطری فشاری یا دستکش را لازم دارید.

تاتو و طراحی با استفاده از حنا

تاتو و طراحی با استفاده از حنا

۲-الک کردن حنا:

در ابتدای کار تهیه مواد برای انجام تاتو با حنا شما باید خوب حنای پودری خریداری شده را الک کنید آنقدر این عمل را انجام دهید تا پودر حاصل کاملا یکسان شود.

بروزترین مدل های خالکوبی با حنا

بروزترین مدل های خالکوبی با حنا

۳-ترکیب و جوشاندن مواد:

در یک ظرف مناسب ترکیبات آب، آب لیمو ترش یا پرتقال، چای، شکر و قهوه را به مدت یک ساعت با دمای ملایم بجوشانید، پس از این مدت حنا را اضفه و خوب هم بزنید آنقدر این کار را ادامه دهید تا حاصل ترکیب حنا شبیه کچاپ شود.

جدیدترین مدل های تاتو با استفاده از حنا

جدیدترین مدل های تاتو با استفاده از حنا

۴-مدت زمان انتظار:

بعد از آنکه مواد ترکیبی را خوب جوشاندید و ترکیب کردید، حنای بدست آمده را به مدت....

برای مشاهده ادامه آموزش تهیه حنا در خانه اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/تاتو-حنا-آموزش-عکس-خالکوبی/

شینیون مو کوتاه – آرامیس مد سالن حرفه ای آرایش مو – بهترین مدل ها شینیون موی کوتاه

ساده ترین و شیک ترین مدل های شینیون کوتاه

شینیون مو کوتاه – آرامیس مد سالن حرفه ای آرایش مو – بهترین مدل ها شینیون موی کوتاه

شینیون مو کوتاه – آرایشگاه آرامیس مد سالن حرفه ای آرایش مو در این مطلب برای شما دوستانی که موهای بلند ندارید تصاویر تعدای از بهترین مدل ها شینیون موی کوتاه را ارائه می دهد، پس اگر به دنبال زیباسازی موهای کوتاه تان برای یک مراسم خاص هستید با سالن زیبایی آرامیس مد بهترین آرایشگاه در محله های ونک و آتی ساز همراه شوید.

حرفه ای ترین و بروزترین سبک های شینیون مو کوتاه

اگر موهای کوتاهی دارید و به یک مراسم و مهمانی خاص نزدیک می شوید اصلا نگران آرایش مو های خود نباشید آرامیس مد تعدادی از بهترین نمونه های مخصوص شینیون مو کوتاه را در ادامه این مطلب ارائه می دهد و شما دوستان براساس حالت مو هایتان می توانید یکی را برای زیبا سازی موهایتان انتخاب کنید.

عکس های اختصاصی از موهای کوتاه شینیون شده:

مدل های شینیون مخصوص مو کوتاه عروس

مدل های شینیون مخصوص مو کوتاه عروس

بهترین مدل های شینیون موی خیلی کوتاه

بهترین مدل های شینیون موی خیلی کوتاه

بروزترین سبک های شینیون موی کوتاه

بروزترین سبک های شینیون موی کوتاه

جدیدترین مدل های شینیون موی کوتاه

جدیدترین مدل های شینیون موی کوتاه

ساده ترین و شیک ترین مدل های شینیون کوتاه

ساده ترین و شیک ترین مدل های شینیون کوتاه

مدل های زیبا از شینیون و بافت مو کوتاه

مدل های زیبا از شینیون و بافت مو کوتاه

شینیون موی کوتاه و کم پشت

شینیون موی کوتاه و کم پشت

شینیون موی کوتاه با موی اضافه

شینیون موی کوتاه با موی اضافه

مدل های آرایش مو کوتاه با بافت

مدل های آرایش مو کوتاه با بافت....

برای مشاهده ادامه بهترین مدل ها شینیون موی کوتاه اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/شینیون-مو-کوتاه-آرایش-مدل-عکس/

تاتو ابرو – آرامیس مد مرکز کاشت و میکروپیگمنتیشن ابرو- نمونه مدل های ابرو تاتو شده

جدیدترین مدل های تاتو ابرو 2018

تاتو ابرو – آرامیس مد مرکز کاشت و میکروپیگمنتیشن ابرو- نمونه مدل های ابرو تاتو شده

تاتو ابرو – آرامیس مد تخصصی ترین مرکز کاشت و میکروپیگمنتیشن ابرو در این مقاله برای شما دوستان عکس هایی از بهترین نمونه مدل های ابرو تاتو شده را ارائه می دهد، پس اگر قصد انجام تاتو و یا هاشور کردن ابرو هایتان را دارید در این مطلب با آرامیس مد مدرنیته ترین آرایشگاه در فلکه اول صادقیه و فلکه دوم صادقیه همراه شوید.

بهترین نمونه های تاتو ابرو برای صورت های مختلف

انجام کار تاتو ابرو تصمیم بزرگی است که افراد به دلایل مختلف می گیرند مثلا نقص داشتن ابرو ها، کم پشت بودن ابرو ها و موارد دیگر، البته تاتو کردن علاوه بر دائمی حالت موقتی هم دارد پس شما نباید نگران این موضوع باشید که فرم ابروهایتان برای همیشه تغییر می کند. آرامیس مد در ادامه نمونه ای از مدل های مختلف تاتوی ابرو را ارائه می دهد تا شما دوستان بتوانید با استفاده از آنها انتخاب بهتری داشته باشید.

نمونه مدل های ارائه شده از ابرو های تاتو شده:

مدرنیته ترین روش های تاتو و کاشت دائمی ابرو

مدرنیته ترین روش های تاتو و کاشت دائمی ابرو

جدیترین عکس های هاشور ابرو

جدیترین عکس های هاشور ابرو

جدیدترین مدل های تاتو ابرو 2018

جدیدترین مدل های تاتو ابرو ۲۰۱۸

تخصصی ترین مرکز خدمات زیباسازی ابرو

تخصصی ترین مرکز خدمات زیباسازی ابرو

مناسب ترین خدمات کاشت دائمی ابرو

مناسب ترین خدمات کاشت دائمی ابرو

جدیدترین مدل های فشن ابرو

جدیدترین مدل های فشن ابرو

آموزش تاتو عربی ابرو

آموزش تاتو عربی ابرو

آموزش تاتو کردن موقتی ابرو

آموزش تاتو کردن موقتی ابرو

بهترین ابرو کار حرفه ای برای تاتو در غرب تهران

بهترین ابرو کار حرفه ای برای تاتو در غرب تهران....

برای مشاهده ادامه نمونه مدل های ابرو تاتو شده اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/تاتو-ابرو-میکروپیگمنتیشن-کاشت-مدل-عکس/

تاتو سفید – آرامیس مد مرکز تخصصی تاتو غرب تهران – بهترین مدل های تاتو رنگی

آموزش بروزترین مدل تاتو سفید موقت

تاتو سفید – آرامیس مد مرکز تخصصی تاتو غرب تهران – بهترین مدل های تاتو رنگی

تاتو سفید – آرامیس مد مرکز تخصصی تاتو غرب تهران محله سعادت آباد در این مقاله برای شما دوستان نمونه های زیبایی از بهترین مدل های تاتو رنگی که با رنگ سفید و طلایی طراحی شده اند را ارائه می دهد. پس اگر برای زیباسازی پوست خود به دنبال بهترین مدل های خالکوبی موقت رنگی هستید با آرایشگاه آرامیس مد همراه شوید.

آموزش درست کردن حنا رنگی برای تاتو سفید:

روش درست کردن مواد برای تاتو سفید به این صورت است که شما فقط باید یک پیمانه رنگ بدن سفید را با دو پیمانه چسب گریم مخلوط کنید. سپس ماده حاصله را داخل قیف ریخته و طرح زدن را شروع کنید. فراموش نکنید عمر این تاتو بسیار کم است و با چندبار شستشو نیز کاملا پاک می شود، البته با پاشیدن پودر ذرت بعد از اتمام طراحی می توانید دوام تاتو را بیشتر کنید.

زیباترین مدل های تاتو رنگی بخصوص رنگ سفید:

مناسب ترین قیمت تاتو و خالکوبی با حنا سفید

مناسب ترین قیمت تاتو و خالکوبی با حنا سفید

بروزترین مدل های خالکوبی با حنا سفید

بروزترین مدل های خالکوبی با حنا سفید

عکس جدیدترین مدل های طراحی با رنگ طلایی

عکس جدیدترین مدل های طراحی با رنگ طلایی

تاتو و طراحی با استفاده از رنگ سفید

تاتو و طراحی با استفاده از رنگ سفید...

برای مشاهده ادامه بهترین مدل های تاتو رنگی اینجا کلیک کنید.

مرجع:

http://aramismode.com/تاتو-سفید-مدل-عکس-تخصصی-تهران/

12345678910
last